Verimli Müşteri Desteği İçin HelpDesk
HelpDesk, müşteri iletişimini yönetmek ve düzenlemek için tasarlanmış sezgisel bir IT hizmet masası yazılımıdır. Her büyüklükteki ekipler için uygun olan bu platform, müşteri taleplerini etkili bir şekilde ele almak için işbirliği imkanı sunar. Yazılım, makrolar kullanarak önceden tanımlanmış eylemlerle biletleri güncelleyebilme yeteneği ile genel verimliliği artırır. Kullanıcılar tarafından sevilen özellikler arasında ekip işbirliği, analiz, iletişim araçları, bilgi tabanı, bilet yönetimi, otomasyon, kişiselleştirme ve çok kanallı destek yer alır.
HelpDesk, IT, SaaS, Perakende/E-ticaret ve Satış gibi birçok sektörde uygulanabilir. Kullanıcı dostu bir deneyim sunan HelpDesk, AI yetenekleri ile desteklenmektedir ve LiveChat, HubSpot, WordPress ve Webflow gibi dış uygulamalarla entegrasyon imkanı sunar. Veri güvenliği ve GDPR uyumluluğu konusundaki odak noktası, kullanıcıların sisteme olan güvenini artırmaktadır. Yazılım, potansiyel kullanıcıların özellikleri kapsamlı bir şekilde keşfetmelerine olanak tanıyan 14 günlük ücretsiz deneme süresi sunmaktadır.